Kohvik Lummuse veebilehe müügitingimused
Veebipoe kohviklummus.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Kohvik Lummus OÜ (registrikood 16199937), asukohaga Müürivahe 20, Tallinn 10140.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.Avalike töötubade hinnad on märgitud iga töötoa juurde. Kõik töötubade hinnad on eurodes koos käibemaksuga. Hinna sisse kuulub juhendamine ning kõik vajalikud vahendid kohapeal kasutamiseks. Kui üritusel tarvitatakse tooteid või teenuseid broneeringust vähem, ei kuulu erinevus rahaliselt tagastamisele. Töötoa kestus on kirjas iga töötoa juures. Kui tellija soovib jääda kauemaks kui töötoa kestus, siis on võimalik broneerida privaatne ruum. Peale töötoa lõppu ei ole võimalik ilma lisatasuta töötoas edasi viibida. Kohviku avamisaegadel on võimalik olla kohvikus. Töötuppa on võimalik tellida kohvikust nii sööke kui ka jooke, seetõttu ei luba korraldaja tellijal tulla töötuppa isiklike söökide ja jookidega.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine e-poes
Tellimus tuleb esitada vähemalt 48 tundi ja mitte rohkem kui 15 päeva enne tellimuse kättesaamise aega. Tellimuse kättesaamise kuupäev ja kellaaeg palun märkida ostu vormistades ja andmeid sisestades andmeväljale “Kättesaamise kuupäev ja kellaaeg”.
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
- Maksa arve alusel pangaülekandega (maksetähtaeg on samal päeval)
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kättesaamine
Varaseim aeg tellimuse kättesaamiseks kohvikust on tööpäevadel kell 09:00 - 21:00 ja nädalavahetusel kell 11:00 - 18:00.
Tellimuse tühistamine ja toodete tagastamine:
Kui tellimus on juba täidetud ja olete meie toote juba kätte saanud , siis tooteid pole enam võimalik tagasi saata ega tuua.
Toidukaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada, 14-päevane taganemisõigus ei kehti.
Avaliku töötoa osalust on võimalik tühistada ainult tööpäeviti saates selleteemaline email aadressile info@kohviklummus.ee.
- kuni 7 päeva enne ürituse toimumist on võimalik üritus kuni 2 kuud edasi lükata või tühistada, mille korral jääb 15% kogumaksumusest broneeringutasuks (ülejäänud tagastatakse viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest).
- kuni 3 tööpäeva enne ürituse toimumist ei kuulu raha tagasimaksmisele või muul moel hüvitamisele.
- kui töötuppa ei tulda kohale, siis ei kuulu tasutud summa tellijale tagastamisele.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@kohviklummus.ee või helistada telefonil: 53482055.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@kohviklummus.ee või helistada telefonil: 53482055.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.